درباره سهم آشنا

  • آقای علی اسماعیلی

    (عضو هیات مدیره)

     
  • آقای ناصر کشاورز

    (مدیر عامل و عضو هیات مدیره)

     

شرکت کارگزاری سهم آشنا

 

شرکت کارگزاری سهم آشنا به استناد مصوبه مورخ ۱۳۷۱/۰۴/۱۴ هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار تهران و مجوز شماره ۶٧۵ مورخ ۱۳۷۲/۱۱/۲۴ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، در تاریخ ۱۳۷۴/۱۱/۱۰ در اداره ثبت شرکت های تهران طی شماره ١١٩٣٣٢ به ثبت رسید. این کارگزاری با سابقه فعالیت بیش از دو دهه در بازار سرمایه همواره در طول مدت فعالیت خود از جمله کارگزاران پیشرو در انجام معاملات اوراق بهادار بوده است. این شرکت همچنین با کسب امتیازات لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار از سال ۱۳۸۷ نیز موفق به دریافت مجوز معاملات در بورس کالا گردیده و جزو شرکت های کارگزاری است که تمام مجوزهای لازم را برای معاملات در بازار بورس، فرابورس، آتی سهام، آتی کالا و کالا (نفت خام، فلزات، پتروشیمی و کشاورزی، سیمان)، سبدگردانی، مشاور پذیرش، مشاور عرضه و مشاور سرمایه گذاری و بورس انرژی را دارا می باشد و شایان ذکر است که این شرکت در آخرین رتبه بندی سازمان بورس اوراق بهادار در تمامی بورسها موفق به کسب رتبه «الف» در بین کارگزاران قرار گرفته است. شایان ذکر است این کارگزاری به عنوان اولین کارگزاری فعال در بورس انرژی نسبت به پذیرش کالای برق اقدام نموده است. و در حال حاضر سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت معادل 1600 میلیارد ریال است.

این کارگزاری علاوه بر دارا بودن تالار اختصاصی مجهز واقع در سعادت آباد و پنج تالار اختصاصی و دفتر معاملاتی دیگر در شهر تهران واقع در مناطق جنت آباد، مطهری و جمهوری دارای شعب فعال و بیش از ۲۶ ایستگاه معاملاتی در شهرهای مشهد، کرج، اصفهان، کیش، شیراز، تبریز، رشت، ساری، آمل و بندرانزلی می باشد و همچنین صندوق های سرمایه گذاری مشترک تحت مدیریت این شرکت همواره جز صندوق های برتر از لحاظ بازدهی قرار داشته است. و در حال حاضر چهار صندوق سرمایه گذاری مشترک سهم آشنا، آشنای دی ، امین آشنا ایرانیان و صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ورزشی باشگاه پرسپولیس تحت مالکیت و مدیریت این کارگزاری می باشند و همچنین این کارگزاری به عنوان مدیر صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری جایزه علمی فن آوری پیامبر اعظم و همچنین مؤسس و کارگزار اولین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) در ایران مشغول به فعالیت می باشد.

همچنین در راستای گسترش فعالیت های برون مرزی و در جهت جذب سرمایه گذار خارجی، این شرکت موفق به دریافت اولین مجوز نمایندگی خارج از کشور در شهر تورنتو کانادا از شرکت بورس اوراق بهادار و بورس کالا گردیده است که به زودی آماده ارایه خدمات میگردد.

 

مجوز های اخذ شده

 
مجوز فعالیت سهم آشنا
© شرکت کارگزاری سهم آشنا | بازدیدکنندگان آنلاین: 13 نفر
English Iran