راهنمای ثبت نام غیرحضوری

 

کارگزاری سهم آشنا به منظور سهولت و بهبود در ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی، خدمتی نو و منحصر به فرد در زمینه صدور کد بورسی و کد معاملات آنلاین به صورت سیستماتیک معرفی می نماید. شما می توانید فقط یکبار به سامانه آشنا اکسپرس به آدرس https://ashena.ir/ebroker مراجعه و با صرف چند دقیقه اطلاعات خود را تکمیل و ثبت نام نمایید.

راهنمای مراحل ثبت نام در آشنا اکسپرس

 
  1. برای ورود به سامانه ثبت نام غیرحضوری آدرس https://ashena.ir/ebroker را در مرورگر کروم یا فایر فاکس وارد نمایید. پس از ورود به سایت گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید. (لازم به ذکر است چنانچه خطای " مغایرتی در اطلاعات شما یافت شده است " را دریافت کردید بدین معنی است که اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت گردیده و هم اکنون جهت ادامه و تکمیل آن باید از بخش ورود اقدام فرمایید و در صورت فراموشی رمز قبلی خود از طریق گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام ، رمز را بازیابی کنید)
  2. بعد از انتخاب ثبت نام ، وارد صفحه تکمیل مشخصات خواهید شد که باید تمام آیتم‌های مشخص شده و مراحل را تکمیل نمایید.
  3. در مرحله ثبت اطلاعات بانکی باید اطلاعات بانکی به نام خود شخص (شماره حساب بانکی، شماره شبا، …) تکمیل گردد.
  4. چنانچه قصد دریافت کد معاملات آنلاین دارید باید مرحله آزمون را نیز انجام دهید.
  5. در قسمت پیوست مدارک باید اسکن یا تصویر رنگی واضح کارت ملی (پشت و رو)، شناسنامه، توضیحات شناسنامه (در صورت وجود) و مدرک تحصیلی آپلود گردد.
  6. در حین ثبت نام اگر نحوه احراز خود را غیرحضوری انتخاب کرده باشید ظرف 2 روز کاری آینده نام کاربری و کلمه عبور سایت معاملات آنلاین برای شما ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری ندارید.
  7. چنانچه جهت انعقاد قرارداد آنلاین یا آفلاین علاقمند به افتتاح حساب حضوری هستید می توانید با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی با مراجعه به شعب سهم آشنا (ذکر شده در منوی لیست شعب)، تمامی صفحات قرارداد را در حضور مسئول مربوطه امضا و اثر انگشت نمایید.

آدرس دفتر مرکزی کارگزاری سهم آشنا: تهران – سعادت آباد- بالاتر از میدان کاج –کوچه هشتم (شهید یعقوبی) – پلاک ۲۷ ساختمان سهم آشنا کد پستی 1998617486

" لازم به ذکر است کد آنلاین طی چند روز کاری پس از دریافت مدارک و فرم های شما ، از طریق پیامک ارسال میگردد."

درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2771-021 داخلی 1 (واحد پذیرش) تماس حاصل فرمایید.