تجدید ساختار شرکت‌ها

 

شرکت کارگزاری سهم آشنا با اتکا به قابلیت‌های علمی و عملیاتی متخصصان مجرب خود، طیف وسیعی از خدمات را در حوزه تغییرات ساختاری شرکت‌ها مبتنی بر ابزار‌های موجود در قوانین و بستر‌های مهیا شده در بازار سرمایه ارائه می‌دهد.اهم فعالیت‌ها در حوزه مشاور مالی و ارزشیابی به شرح ذیل است:

ادغام و تملیک

این فراآیند مدلی از استراتژی‌ مالی و یا مدیریتی است که با خرید و ترکیب دارایی‌ها و منابع شرکت‌های مختلف و بنگاه‌های مشابه امکان دستیابی به رشد سریع در کسب و کار را فراهم می‌آورد. فرآیند ادغام و تملیک شامل ارزیابی هدف از ادغام و تملیک و ارائه مشاوره به مشتری در خصوص مزایا و معایب ناشی از آن با توجه به کسب و کار بنگاه، تهیه گزارش‌های تحلیل شامل تحلیل صنعت و شرکت‌های هدف و همچنین تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و مدل سازی مالی با در نظر گرفتن اثرات انجام معامله بر صورت‌های مالی و ارزیابی ریسک‌های موجود خواهد بود.

تجدید ساختار شرکت‌ها

  • عدم دسترسی به مشاوره صحیح در خصوص ضرورت و چگونگی ایجاد تغییر در ساختار مالی و حقوقی شرکت‌ها، اکثر صاحبان کسب و کار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی را در پیشبرد فعالیت‌هایشان با مشکل مواجه می‌سازد. کارگزاری سهم آشنا به بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص در حوزه مالی، مدیریتی و حقوقی، خدمات مشاوره‌ای را در خصوص طراحی و تجدید ساختار مالی و حقوقی شرکت‌ها ارائه می‌نماید.
  • تهیه و تدوین طرح کسب و کار تجاری یا گزارش‌های امکان سنجی
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام
  • تاسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سهامی خاص و عام